Monday 17 August 2015

KULIT LEBIH CERAH, GEBU, KURANG GARIS2 PENUAAN, BEBAS JERAWAT...RAHSIANYA????

\





 Saya dah mengamalkan product di atas... baru hari ni perasan apabila kawan sekerja tgk kulit saya makin cerah..dan nampak makin cantik pula...hehe...sebelum ni saya memang berhati2 kalau nak cari produk seperti vitamin untuk di makan..apabila dah berjumpa dgn produk Shaklee..walaupun harga mahal org kata...bagi saya..sangat berbaloi dan jimat dan di JAMIN puas hati!!!!!...setakat ni..saya dah mengamalkn vivix masuk botol yang ke 3..





These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. 
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee Miri Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui 

Email yahoo : ann_7989@yahoo.com 
gmail : angelasupplement@gmail.com 
 Call /whatapps : 014-6867989

No comments:

Post a Comment