Wednesday 21 June 2017

Multivitamin

Dahulu sebelum saya mengenal Shaklee ni, saya pernah juga mengambil multivitamin dari produk lain sebabnya saya nak menaikkan sedikit berat badan saya dan meningkatkan imuniti badan.  Semasa belajar di kolej kejururawatan asalkan saya turun ke praktikal kadang-kadang saya akan di serang selsema atau demam, jadi saya membeli vitamin c yang di jual di kedai,  sudah pastinya saya akan ambil yg hrga murah dan berpatutan,  dulu tidak tahu menahu adakah vitamin yang di beli itu berfungsi dengan baik untuk badan saya atau tidak (asalkan nama tu vitamin dan murah) dose yang di perlukan pun tidak tahu sebenarnya... Hehehe

SEKARANG.... semenjak saya kenal dengan produk SHAKLEE 2 TAHUN yang lalu.  Barulah saya kenal mana multivitamin atau produk yang mmg sememang sangat berbaloi untuk di beli.  Bukan sekadar cakap ni ye... Sebab saya sendiri makan.. Ada org kata makan vitamin ni boleh menggemukkan(jangan tidak tahu saya pun ada tanggapan macam tu jg dulu)  TAPI SEBENARNYA TIDAK YE....

Orang kata mahal lh... Tapi... Kalau kita di serang sakit.. Bila kita nak berubat... Ada kita fikir mahal ke x?? Pastinya kta nak sihat.. Saat itu baru kita fikir duit banyak tidak guna kalau selalu sakit.
Tidak salah kita makan multivitamin atau produk2 kesihatan sebagai usaha untuk mengekalkan tahap kesihatan kita.  Tapi kita kena pilih sesuatu produk tu seharusnya berkualiti dan memang terbukti berkesan....sama juga apabila kita membeli beras,  nak juga kita pilug beras yang berkualiti kan???... Tepuk dada tanya selera.

Hubungi saya 0146867989 angela

No comments:

Post a Comment